A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Клесівська гімназія
Клесівської селищної ради
Рівненської області
Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Процедура подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу та їх розгляд

Дата: 03.01.2025 14:02
Кількість переглядів: 4

Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування)

І. Порядок подання заяв про випадки булінгу (цькування)

         Заяви про випадки булінгу (цькування) до адміністрації закладу освіти подаються у письмовій формі.
У заяві слід зазначати:
1. Прізвище, ім’я та по батькові.
2. Прізвище ім’я та по батькові особи, яка порушила Ваші права.
3. У чому конкретно полягає суть порушення Ваших прав.
4. Коли або в який строк допущено порушення Ваших прав.
5. Яких заходів Ви вживали для поновлення Ваших прав.
6. Чи зверталися Ви до когось за захистом порушених прав.
7. Суть Вашої заяви.
8. Дату та власноручний підпис.

          У разі звернення, в інтересах третіх осіб, потрібно надавати копії документів, що посвідчують повноваження на представництво їхніх інтересів.
Заяву до адміністрації гімназії можна надсилати письмово за адресою: вул. Незалежногсті,
1, с. Клесів, Сарненський р-н Рівненська область, 34550 або електронною поштою: znz_klesiv22@ukr.net
       Увага! Заяви електронною поштою слід оформляти згідно з правилами оформлення письмової заяви.
Заява про випадки булінгу (цькування) до адміністрації ліцею може бути прийнята у письмовому вигляді під час особистого прийому в директора гімназії.

ІІ. Порядок розгляду заяв про випадки булінгу (цькування)

Загальні положення
 1.  Цей Порядок розроблено згідно з Конституцією України, законами України “Про освіту”, ” Про загальну середню освіту”, з метою визначення основних вимог до організації розгляду заяв про випадки булінгу (цькування).
  2. Порядок визначає вимоги до організації розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у Клесівський гімназії Клесівської селищної ради
У роботі з заявами про випадки булінгу (цькування) забезпечується кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд заяв з метою оперативного розв’язання порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання надалі таким порушенням.
3. Рішення, чи (бездіяльність) у сфері управлінської діяльності школи можуть бути оскаржені у разі:
• порушення прав і законних інтересів громадян (групи громадян);
• створення перешкод здійсненню громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;
• незаконного покладення на громадянина обов’язків або його незаконного притягнення до відповідальності.
Первинний розгляд за заявами про випадки булінгу (цькування)
       Діловодство за заявами про випадки булінгу (цькування) ліцею ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на відповідального за діловодство у ліцеї.
       Усі заяви про випадки булінгу (цькування), що надходять до гімназії, приймаються, проходять первинний розгляд й централізовано реєструються в день їх надходження у журналі.
       Початком строку розгляду заяви про випадки булінгу (цькування) вважається день надходження та реєстрації в гімназії.
       Заяви про випадки булінгу (цькування), що надійшли на адресу ліцею поштою, отримує секретар ліцею та в день отримання передає директору ліцею.
       Прийом, попередній розгляд та реєстрація заяв про випадки булінгу (цькування) здійснюється у день їх надходження.
       Заяви про випадки булінгу (цькування) підлягають первинному розгляду та розподілу їх на ті, що потребують обов’язкового розгляду директором ліцею або заступниками директора ліцею відповідно до їх компетенцій.
       Усі заяви про випадки булінгу (цькування), що надходять до ліцею, реєструються у журналі із проставленням таких елементів:
• дата надходження заяви;
• прізвище, ім’я, по батькові заявника, категорія/соціальний стан заявника;
• звідки одержано заяву про випадки булінгу (цькування); порушені питання.
      Заяви про випадки булінгу (цькування), подані громадянами на особистому прийомі, реєструються та розглядаються у тому самому порядку, що й інші письмові заяви.
Попередній розгляд заяв про випадки булінгу (цькування) та строк їх надходження до безпосередніх виконавців не повинен перевищувати одного робочого дня.
      Порядок опрацювання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) і забезпечення контролю за їх розглядом.
      У ході розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) керівництвом гімназії щодо кожної заяви має бути прийняте одне з таких рішень:
• прийняти до розгляду;
• надіслати за належністю, якщо порушені у заяві про випадки булінгу (цькування) питання не входять до компетенції гімназії, про що одночасно повідомити заявника;
• залишити без розгляду.
     У разі потреби керівництвом ліцею може бути прийняте рішення щодо комісійного розгляду заяви про випадки булінгу (цькування).
    У разі якщо заява про випадки булінгу (цькування) не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, воно не пізніше ніж у п’ятиденний строк повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.
Контроль за своєчасним розглядом заяв про випадки булінгу (цькування), виконанням доручень директора покладається на заступника директора з виховної роботи ліцею.
    3 метою оперативного вирішення питань, порушених у заяві про випадки булінгу (цькування), адміністрацією ліцею установлюється термін його розгляду. Заяви про випадки булінгу (цькування) розглядаються і вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення, але не пізніше п’ятнадцяти календарних днів з дня їх отримання.
      Виконавці зобов’язані уважно вивчити зміст заяви про випадки булінгу (цькування), факти, що наведені у ній, та питання, що потребують вирішення.
      У разі потреби вимагати необхідні матеріали та перевіряти факти, що викладені у заяві уживати інших заходів для об’єктивного вирішення порушених авторами заяв питань, з’ясовувати обставини, усувати причини, та умови, які спонукають громадян скаржитися, відповідно до вимог чинного законодавства.


ЗРАЗОК ЗАЯВИ

Керівнику (НАЗВА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ)

ПІБ КЕРІВНИКА

ПІБ ЗАЯВНИКА

МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ

НОМЕР ТЕЛЕФОНУ (за бажанням)

ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА (в електронному зверненні)

 

 

ЗАЯВА

 

Я, ПІБ, постраждалий/представник постраждалого/свідок булінгу, повідомляю про факт булінг з боку (ПІБ ТА ПОСАДА/СТАТУС КРИВДНИКА), який розпочався з (ДАТА) та тривав/триває (ДАТА).

Кривдник ПІБ систематично здійснює дії, що свідчать про булінг.

Подія 1

  • дата
  • час
  • місце події (у класі під час уроку, на перерві, дорогою до школи, під час шкільного свята, на подвір'ї школи тощо)
  • свідки
  • розгорнутий опис фактів булінгу, відокремлюючи їх від емоцій і оціночних суджень,
  • наслідки фізичної, психічної, економічної та іншої шкоди
  • опис дій працівників закладу освіти/батьків/інших дітей/свідків під час події (якщо вони були присутні)
  • яким чином ви повідомили директора, працівників закладу освіти/класного керівника, батьків інших дітей про подію (усно під час особистої розмови чи під час телефонного дзвінка, в переписці - додайте скріни повідомлення, письмовою заявою тощо)
  • опис вашого реагування на подію (звернулися до поліції, психолога, лікарні тощо)
  • докази (документи, фото, скріни, аудіо- та відеофайли тощо).

Подія 2 …

Подія 3 …

Приклади опису подій:

Подія 1: дата події, час, на уроці ..  дитина (діти)/вчитель/вчителька (прізвище ім’я по батькові) вдарила(в)/обізвала (в) мою дитину …  словами.

Свідками були ….  Свідки втрутилися (опишіть, як відбувалося втручання) /не звернули увагу на бійку. Моя дитина зазнала …

Про подію повідомив(ла) класного керівника/директора (дата, час, особисто, усно, в месенджері, скрін повідомлення додається). Класний керівник/директор відреагував (опишіть реагування)/не відреагував на подію.

Повідомив(ла) (особисто, усно, в месенджері)  батьків дитини, яка цькувала, вони  відреагували (опишіть реагування)/не відреагували на подію.

 

До заяви додаю Додатки 1-... на … сторінках (вказується кількість сторінок усіх додатків):

  1. Документи (назва, кількість)
  2. Фото (опис та підпис)
  3. Скріни  (опис та підпис)
  4. Посилання на соціальні мережі  (опис)
  5. Аудіозаписи  (опис та підпис)
  6. Відеозаписи  (опис та підпис).

 

Дата                                                                            Підпис

 

 

 

Додаток 1

Документи

 Додаток 2

Фото з підписами

 Додаток 3

Скріни

 Додаток 4

Посилання на соціальні мережі

 Додаток 5

Аудіозапис

 Додаток 6

Відеозапис

Джерело: https://eo.gov.ua/yak-pysaty-zaiavu-pro-bulinh/2024/04/10/

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень