A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Клесівська гімназія
Клесівської селищної ради
Рівненської області
Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс

Інклюзивне навчання

«Організація освітнього середовища в умовах інклюзивного навчання»
 
     Питання щодо впровадження інклюзивної освіти стає дедалі актуальнішим, адже в Україні, як свідчить статистика, з кожним роком збільшується кількість дітей з особливими потребами. Інклюзивна освіта — це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобуття її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими потребами в умовах загальноосвітнього закладу.
Інклюзивна освіта ґрунтується на 8 основних принципах:
1. Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень.
2. Кожна дитина здатна відчувати і думати.
3. Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим.
4. Усі діти мають потребу один в одному.
5. Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних
взаємин.
6. Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників.
7. Для всіх дітей досягнення прогресу швидше може бути в тому, що вони
можуть робити, ніж у тому, що не можуть.
8. Різноманітність посилює всі сторони життя дитини.
Реалізація інклюзивної моделі освіти потребує розв’язання низки завдань:
- організувати навчально-виховний процес, який би задовольняв освітні потреби всіх дітей;
- розробити систему надання спеціальних освітніх і фахових послуг
для дітей з особливими освітніми потребами;
- створити позитивний клімат у шкільному середовищі та поза його
межами.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень